Fien

Fien

zaterdag 18 juni 2016

VerrassingsTAART = Kaart

Op een dag nam Marleen contact met me op ze wilde geen kaart sturen naar FIEN maar wel een TAART maken .
Ik moest alle smaken doorgeven die FIEN lekker vond ... zo gezegd zo gedaan .
Ook sprak ik van de MINION ( Fien vindt dit hele toffe figuurtjes )

Gisteren voormiddag kwam Marleen de speciaal gemaakte FIEN taart brengen...
Wat was ze mooi en GROOT.
Daarom besliste ik om als verrassing ,Fien haar allerbeste vriendinnen uit te nodigen .
Na veel ge-sms en gebel konden bijna  alle vriendinnen komen (behalve 1tje ZoĆ« )
Vlug heb ik van de speelkamer garage een TEA TIME plaatsje gemaakt !
In de MINIONstyl (y)
Bedankt Marleen, door jou had Fien een onvergetelijke speciale namiddag TEA TIME met haar vriendinnen   !!!!


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten